תלמיד ישיבה נחנק למוות בשנתו • "רק רצה ללמוד תורה"

"האבא התקשר אלי הבוקר ואמר לי 'בא', הקב"ה רצה אותו לידו, אי אפשר להבין את זה, אמש הוא חזר מהישיבה כמו כל בחור ישיבה, אכל משהו והלך לישון"
דוד לזר No Comments on תלמיד ישיבה נחנק למוות בשנתו • "רק רצה ללמוד תורה"

תלמיד ישיבה בן 15 נחנק הבוקר למוות במהלך שנתו • "ידעתי שאני מגיע לבית שאני צריך לעשות החייאה לאחיין שלי, זה הילד הבכור של אחי, רק לימוד התורה עמד לו בראש" • עדות מהרגעים הדרמטיים

אילוסטרציה צילום: Flash90
"האבא התקשר אלי הבוקר ואמר לי 'בא', הקב"ה רצה אותו לידו, אי אפשר להבין את זה, אמש הוא חזר מהישיבה כמו כל בחור ישיבה, אכל משהו והלך לישון"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טרגדיה בעיר בני ברק: תלמיד ישיבה בן 15 נחנק הבוקר (חמישי) למוות במהלך שנתו ברחוב בנימין מינץ בבני ברק. בתחילה הוא איבד את ההכרה ומצבו הוגדר כאנוש. כוחות ההצלה ביצעו בו החייאה אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

יצחק דוד מחבוביאן מתנדב באיחוד הצלה סיפר כי "מדובר בטרגדיה, לדברי בני המשפחה הנער איבד את ההכרה במהלך השינה וכשהגענו למקום הוא היה ללא הכרה ולאחר מכן אף איבד דופק. בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ומתקדמות אך למרבה הצער פרמדיק נאלץ לקבוע את מותו והסביר כי הרקע הוא ככה"נ חנק במהלך השינה".

דודו של הנער, מתנדב 'איחוד הצלה' בעצמו סיפר הבוקר למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' כי "מקווים שיהיה טוב", הוא היה חולה? "כלום, בחור נורמטיבי לחלוטין, מדובר בבחור שקדן, כל היום רק רצה ללמוד, בבין הזמנים וללא בבין הזמנים, רק אמש ראיתי אותו עשה לי 'שלום' יפה, האבא התקשר אלי הבוקר ואמר לי 'בא', הקב"ה רצה אותו לידו, אי אפשר להבין את זה, אמש הוא חזר מהישיבה כמו כל בחור ישיבה, אכל משהו והלך לישון".

"הוא היה מאוד מאוד שקדן, בחור שבאמת ישב ולמד, רק הלימוד עמד לו בראש, גם בתור ילד רצה רק ללמוד וללמוד ובקושי שיחק במשחקים", סיפר..

על מצב בריאותו של הנער סיפר דודו כי "הוא ללא עבר רפואי בעייתי, ממש מפחיד, היה לו לפני חצי שנה איזה אירוע קטן, רעידות, אבל אז הרופא אמר שכל הבדיקות יצאו בסדר גמור".

על הרגשות הקשים הבוקר בעת שהגיע לבית אחיו – הוא סיפר, "הגעתי לשם בשלב ההחייאה", ידעתי שאני מגיע לבית שאני צריך לעשות החייאה לאחיין שלי, והלכתי גם לחזק את אחי שיהיה מישהו איתו, הוא בן 37. וזה הילד הבכור שלו".

מה קרה שם? "הפראמדיק טוען שזה היה חנק, הוא פשוט הקיא ובלע תוך כדי שינה למקום הלא נכון לקני הנשימה".

מה התחושה שהייתה שם בבית בעת ההחייאה? "חוסר אונים ואמונה בקב"ה, אני לא יכולתי לבצע החייאה, פשוט לא יכולתי, לא הייתי מסוגל. היה מספיק צוות. יחידת האופנועים של 'איחוד הצלה' באו מיד והתחילו בפעולות החייאה".



0 תגובות